Dlaczego warto je posiadać?
Powodów jest wiele, jednak wszystkie sprowadzają się do konkretnego celu - dotarcia do jak najszerszego grona klientów. Obdarowywanie ich drobnymi upominkami, korzystnie wpływa na budowanie wizerunku firmy. Nawet zwykły długopis, podarowany naszemu usługobiorcy, wywoła u niego pozytywne skojarzenia z naszą marką.
Ten miły i sympatyczny gest ma zupełnie inny odbiór niż telewizyjne reklamy, które nierzadko są kosmicznie drogie. Często również odbierane są za nachalne i niechciane. Dlaczego? Zastanów się ile razy oglądając ulubiony program, przerwano Ci emisją reklam, których wcale nie chciałeś oglądać...
Gadżety reklamowe przynoszą zupełnie odwrotny efekt. Im bardziej użyteczne, tym w większym stopniu docenione przez klientów. Za najbardziej efektywne uważa się przedmioty codziennego użytku, np. długopisy.
Jakie gadżety do biura wybrać?
Idealny gadżet musi być prosty, przydatny i estetyczny. Jego projekt graficzny nie może przytłoczyć odbiorcy. Ważne by nie przytłaczał go swoją formą i logiem rozmiaru bilbordu reklamowego. Dobrze by sprawdzał się także na co dzień. Dzięki temu osobą nim obdarowana będzie zawsze nosiła to przy sobie. Duży wybór gadżetów reklamowych do biura znajdziemy, między innymi, w ofercie firmy Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com.
Z pomocą trafnie wybranych gadżetów można dotrzeć do każdej grupy docelowej, co wpłynie na zwiększenie zainteresowania naszą usługą. Jeżeli nasz oferta skierowana jest do ludzi starszych, powinniśmy zdecydować się na wybór kalendarzy lub notatników. W przypadku młodszego grona odbiorców, odpowiednim upominkiem będą kubki, urządzenia typu pendrive lub materiałowe torby na zakupy. Jeżeli produkt przeznaczony jest dla dzieci, świetnym pomysłem okażą się odblaski, pluszaki, piłki lub balony. Kiedy nie sprecyzowaliśmy typu naszego potencjalnego klienta - najlepszym rozwiązaniem będą gadżety uniwersalne. Zaliczają się do nich długopisy, smycze, breloki.
Gadżety firmowe na biurko
Ich wszechstronny charakter sprawia, że spełniają się nie tylko w formie upominku - można je również umieścić w przestrzeni biurowej. Stos wyeksponowanych na biurku długopisów z pewnością przyciągnie wzrok naszego klienta. Obojętnie nie można przejść również obok opatrzonego firmowym logiem kalendarza stołowego. Akcesoriów tych warto także używać w trakcie wykonywanej pracy biurowej. Z pewnością nie umknie to uwadze naszego klienta. Warto jednak zawsze mieć ich spory zapas - na wypadek kiedy gadżet spodoba się klientowi za bardzo... Zamawiając akcesoria do biura warto zaopatrzyć się w różnego typu urządzenia takie jak: podkładki pod myszkę, piórniki oraz notesy. Pamiętajmy jednak, o tym by nie były one zbyt ekstrawaganckie.